مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-24سياسي

مرمت پردیسان اردکان توسط چادرملو بیانگر جایگاه تعالی سازمانی آن است


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن تقدیر از اقدام شرکت صنعتی معدنی چادرملو جهت مرمت مجموعه پردیسان اردکان، گفت: قطعاً این شرکت بزرگ صنعتی به جایگاه تعالی سازمانی دست یافته است.

- ایسنا/یزد وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن تقدیر از اقدام شرکت صنعتی معدنی چادرملو جهت مرمت مجموعه پردیسان اردکان، گفت: قطعاً این شرکت بزرگ صنعتی به جایگاه تعالی سازمانی دست یافته است.

علی اصغر مونسان امروز یکشنبه در آغاز عملیات مرمت مجموعه پردیسان اردکان که به همت مجتمع صنعتی معدنی چادرملو انجام می شود، با اشاره به اهمیت حفاظت از میراث فرهنگی کشورمان که به واسط عمق تمدن سازی خود نقش مهمی در شکل گیری هویت بشر داشته است، گفت: خوشبختانه میراث فرهنگی در کنار صنعت گردشگری صاحب کارکردهای اقتصادی شده و از بخش های مهم فرهنگی در کشورمان است.

وی یزد را از استانهای ویژه تاریخی در کشور و اردکان را از شهرستانهای ویژه در استان یزد خواند و افزود: متاسفانه حجم ماموریت های وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از یک سو و تمدن بزرگ تاریخی کشورمان از سوی دیگر، هیچ کدام تناسبی با منابع محدود این حوزه در کشورمان ندارد که ناچاراً از مشارکت های مردمی و بخش خصوصی جهت مرمت و حفظ اماکن تاریخی بهره جسته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت پردیسان اردکان توسط چادرملو بیانگر جایگاه تعالی سازمانی آن است

مرمت پردیسان اردکان توسط چادرملو بیانگر جایگاه تعالی سازمانی آن است