مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-24ورزشي

شمسایی: بحران سختی را پشت سرگذاشتیم/ در مورد داوری باید یک شاهنامه صحبت کنم


بازی سنگینی بود، بعد از باخت عجیب مقابل مقاومت، تغییر سیستم دادیم، در بحران سختی بودیم و موفق شدیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، وحید شمسایی بعد از بازی با منصوری قرچک در لیگ فوتسال اظهار داشت: درست است به مقاومت البرز باختیم اما سخت ترین بازی ما با منصوری قرچک بود زیرا تیم بسیار خوبی است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: از موقعیت هایمان استفاده کردیم، گیتی پسند تیم بزرگی است و بازیکنان باید قدر جایگاه خود را بدانند، همچنین مدیریت بسیار خوب و قوی داریم.

وی خاطرنشان کرد: بازی سنگینی بود، بعد از باخت عجیب مقابل مقاومت، تغییر سیستم دادیم، نفرات را تغییر دادیم و می دانستیم بازی سختی داریم خیلی سخت است بازیکن بزرگ را از نظر روحی بازگردانیم اما بازیکنان تا آخرین لحظه جنگیدند و 3 امتیاز را گرفتیم.

شمسایی ادامه داد: گل نزدن های ما همچنان ادامه دارد، بازیکنان ما بالای 17 توپ به تیرک زده و موقعیت های زیادی از دست داده اند، مشکل از من است و باید به تیم آرامش دهیم؛ در دور دوم گیتی پسند بهتری می بینیم، می خواهیم از دور اول صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد داوری گفت: در مورد داوری صحبت نمی کنم زیرا باید یک شاهنامه بگویم، هرچه بود، تمام شد؛ در بحران سختی بودیم و موفق شدیم 3 امتیاز بازی را بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمسایی: بحران سختی را پشت سرگذاشتیم/ در مورد داوری باید یک شاهنامه صحبت کنم

شمسایی: بحران سختی را پشت سرگذاشتیم/ در مورد داوری باید یک شاهنامه صحبت کنم