مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-24اقتصادي

80 درصد از بخش های اقتصادی استان تهران تقاضای نیروی کار دارند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به رشد اشتغال در استان گفت: 80 درصد از بخش های اقتصادی استان تهران تقاضای نیروی کار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حشمت الله عسگری عصر یکشنبه در جلسه ایثارگران با بیان اینکه استان تهران طی 9 ماهه نخست سال جاری با رشد اشتغال همراه بوده است اظهار داشت: طی امسال بیش از 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان پرداخت ها در استان نسبت به سال گذشته رشد 4 برابری داشته است گفت: افزایش 7 درصدی بیمه شده ها، افزایش تعداد کارگاه های فعال، رشد 160 درصدی جواز ساخت واحدهای تولیدی، رشد 40 درصدی صدور پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی و رشد پرداخت تسهیلات موید رشد اشتغال استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بیان داشت: در استان تهران در بیش از 80 درصد از بخش های اقتصادی تقاضای نیروی کار داریم، در شهرک های صنعتی تقاضای نیروی کار وجود دارد، همچنین دو دسته صنایع بزرگ و صنایع های تک داریم که ظرفیت های اشتغال آنها احصا می شود تا از این ظرفیت برای اشتغال ایثارگران استفاده می شود، ضمن اینکه سرعت بخشی به کسب و کارهای ایثارگران نیز در دستور کار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد از بخش های اقتصادی استان تهران تقاضای نیروی کار دارند

80 درصد از بخش های اقتصادی استان تهران تقاضای نیروی کار دارند