مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-24بين الملل

صدور مجوز برای تزریق واکسن روسی کرونا در پاکستان


منابع رسمی پاکستان روز یکشنبه اعلام کردند: طرح واکسیناسیون علیه کرونا در برخی مناطق شمالی، شرقی و جنوبی این کشور به اجرا درمی آید.

- پاکستان که طی روزهای آینده مجوز استفاده اضطراری از دو واکسن خارجی را صادر کرده اکنون ضمن موافقت با واکسن روسی، در تکاپوی آغاز طرح واکسیناسیون علیه کرونا در این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، منابع رسمی پاکستان روز یکشنبه اعلام کردند: طرح واکسیناسیون علیه کرونا در برخی مناطق شمالی، شرقی و جنوبی این کشور به اجرا درمی آید.

برهمین اساس، وزارت بهداشت پاکستان که طی روزهای اخیر مجوز استفاده اضطراری از دو واکسن خارجی ساخت دانشگاه آکسفورد انگلیس و شرکت داروسازی بریتانیایی - سوئدی آسترازنکا و واکسن سینوفارم چین را صادر کرده بود، اکنون با تزریق اسپوتنیک وی واکسن روسی کرونا موافقت کرد.

گفته می شود روسیه تا دو هفته آینده محموله واکسن اسپوتنیک وی را به پاکستان ارسال می کند.

دولت پاکستان بودجه 250 میلیون دلاری را به خرید واکسن کرونا اختصاص داده و رایزنی های این کشور نیز با چند شرکت بین المللی از جمله آمریکا برای دریافت واکسن کرونا ادامه دارد.

دولت چین نیز قرار است تا آخر ماه جاری میلادی 500 هزار دوز واکسن کرونا را به صورت رایگان در اختیار پاکستان قرار دهد و این کشور یک میلیون و 200 هزار دوز واکسن چینی از شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز برای تزریق واکسن روسی کرونا در پاکستان

صدور مجوز برای تزریق واکسن روسی کرونا در پاکستان