مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-24سياسي

شهید سلیمانی نمونه یک فرد انقلابی است/ فرهنگ عرصه مواجه با دشمن


امام جمعه کرمان در دیدار با مدیران اداره کل تبلیغات استان کرمان از سردار سلیمانی به عنوان یک نمونه نیروی انقلابی یاد کرد و گفت: باید در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن علیدادی ظهر امروز در دیدار با مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهارداشت: تبلیغات دینی یکی از ضروریات هر جامعه است و سازمان تبلیغات اسلامی از زمان تأسیس این هدف را به خوبی پیش برده است و هم اکنون در استان کرمان سازمان تبلیغات معدل خوبی در زمینه پیشبرد اهداف سازمانی دارد.

وی با اشاره به وجود نیروهای باانگیزه، جوان و قوی در سازمان تبلیغات اسلامی کرمان گفت: تدوین نقشه راه می تواند در این خصوص و ترویج مفاهیم اسلامی و دینی در جامعه مؤثر باشد.

امام جمعه کرمان بیان کرد: تحولی که در این عرصه ایجاد شده است باید تداوم یابد و مورد حمایت قرار گیرد که با استفاده از نیروی با انگیزه، بودجه و نقشه راه این امر محقق می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: نیروی انسانی متعهد و معتقد می تواند در بسیاری از امور راهگشا باشد و این امر باید در عرصه فرهنگی و دینی مورد توجه قرار گیرد.

وی از برنامه ریزی دشمن برای هجمه فرهنگی به جامعه خبر داد و گفت: در این خصوص باید هوشیارانه عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی نمونه یک فرد انقلابی است/ فرهنگ عرصه مواجه با دشمن

شهید سلیمانی نمونه یک فرد انقلابی است/ فرهنگ عرصه مواجه با دشمن