مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-24سياسي

نقش مردم و نخبگان در تشکیل یک دولت قوی در انتخابات 1400


برای رسیدن به یک انتخاب صحیح، مردم و همه ارکان نظام باید به وظایف قانونی و ملی خود به بهترین شکل عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، این روزها هر چه به خرداد سال 1400 نزدیکتر می شویم، موضوع انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رخداد سیاسی قابل پیش بینی در سال آینده در سپهر سیاسی کشور و به تبع آن در حوزه اخبار و تحلیل های رسانه ای پررنگ تر می شود.

انتخابات این دوره ریاست جمهوری، علاوه بر اهمیت ذاتی به عنوان یکی از  اصلی ترین نمادهای جمهوریت نظام و بستر مشارکت مردم در قدرت و نظام تصمیم گیری کشور به دلایل متعدد داخلی و بیرونی از حساسیت ویژه تری برخوردار است.

  فرصت ها و تهدیدهای بین المللی و منطقه ای قطب بندی های جدید سیاسی و اقتصادی پساکرونا یی به ویژه ظهور چین به عنوان قدرت اول اقتصادی جهان و تغییر دولت ها در آمریکا و اروپا می تواند در حوزه تحولات بین المللی فرصت ها و تهدیدهای متنوعی برای ایران به خصوص پیرامون موضوعات مرتبط با سیاست خارجی مسائل، تجارت بین المللی و پرونده هسته ای ایجاد کند.

در حوزه منطقه ای، گرچه تهدید رژیم تروریست صهیونیستی و پیمان های دو جانبه اخیر این رژیم با برخی کشورهای عربی می تواند بستر ساز تهدیدات آینده باشد اما آنچه در این خصوص نباید مغفول بماند مسئله جریان های تروریسم تکفیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مردم و نخبگان در تشکیل یک دولت قوی در انتخابات 1400

نقش مردم و نخبگان در تشکیل یک دولت قوی در انتخابات 1400