مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-24سياسي

نقش محوری روحانیت در تقویت باورهای دینی مردم


روحانیت می تواند نقش بی بدیلی در تقویت باورهای مردم ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سعید شاهرخی در دیدار مجمع نمایندگان طلاب همدانی مقیم قم اظهار کرد: آحاد مختلف جامعه به نقش بی بدیل روحانیت در حوزه های مختلف واقف هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به معضلات و آسیب های اجتماعی، ضرورت تقویت باورهای دینی مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: بدون شک هرکجا دین حضور پر رنگی داشته و یا اعتقادات مردم تقویت شده، به همان میزان آسیب ها و بزه های اجتماعی کم تر شده است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه روحانیت می توانند نقش بی بدیلی در تقویت باورهای مردم ایفا کنند، اضافه کرد: روحانیت می تواند هدایتگر بخش های مختلف که در تقویت باورهای دینی تأثیر گذارند، باشد.

وی با بیان اینکه از برنامه ها و طرح های کارشناسی شده، مجمع نمایندگان طلاب همدانی مقیم قم، حمایت می شود، ادامه داد: از دستگاه های اجرایی مرتبط با اقدامات فرهنگی و اجتماعی در راستای تحقق برنامه ها و طرح های مجمع نمایندگان طلاب همدانی مقیم قم استفاده خواهد شد.

شاهرخی افزود: آحاد مختلف جامعه به نقش بی بدیل روحانیت در حوزه های مختلف واقف هستند.

وی تقویت باورهای دینی را یک ضرورت مهم برشمرد و ادامه داد: با توجه به معضلات و آسیب های اجتماعی، ضرورت تقویت باورهای دینی مردم از اهمیت ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محوری روحانیت در تقویت باورهای دینی مردم

نقش محوری روحانیت در تقویت باورهای دینی مردم