مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-24سياسي

ستاد امر به معروف حامی رسانه های مطالبه گر


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس آشنا کردن مردم با حقوق و تکالیف شان را بزرگ ترین معروف رسانه ای عنوان کرد و گفت: انجام این وظیفه، - سلیمان مهدوی در دیدار با مدیر و همکاران خبرگزاری فارس در شیراز، ضمن تبیین جایگاه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو فروع دین و ضامن بقای سایر واجبات الهی، تشکیل دهنده حکومت و تمدن اسلامی گفت: باید به بعد اجتماعی این فریضتین در دو عرصه ملی و بین المللی نظام اسلامی بیش از پیش توجه کرد.

وی با اشاره گذرا به نقش امر به معروف و نهی از منکر در فرایند تمدن سازی به عنوان کارکرد بین المللی این فریضتین، در ادامه به تشریح کارکرد داخلی و ملی آن پرداخت.

مهدوی با بیان اینکه در بعد داخلی، کارکرد امر به معروف و نهی از منکر در رابطه دوسویه، تعاملی و در چارچوب حقوق و تکالیف حاکمیت و مردم تعریف می شود، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطوح چهارگانه مردم به مسئولان، مسئولان به مسئولان، مردم به مردم و مسئولان به مردم ضامن حفظ و تحقق همزمان و دوجانبه حقوق و تکالیف مردم و حکومت است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس آشنایی مردم نسبت به حقوق و تکالیف شان و و نیز تدوین  و تصو یب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ابلاغ رییس مجلس را نشانگر اراده حاکمیت برای استیفای حقوق مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد امر به معروف حامی رسانه های مطالبه گر

ستاد امر به معروف حامی رسانه های مطالبه گر