مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-24سياسي

فضای مجازی نباید به حال خود رها شود/حضور مبلغین دینی درفضای مجازی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با گسترش فعالیت های تبلیغی در بستر فضای مجازی، مبلغین دینی و فرهنگی نیز باید با حضور فعال و موثر خود این فضا را به حال خود رها نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده روز یکشنبه در سفر به شهرستان مشگین شهر در نشست با ائمه جمعه مشگین شهر، رضی و لاهرود، حضور اجتماعی ائمه جمعه را امر مؤثری در تداوم برنامه های فرهنگی و دینی دانست و اظهار کرد: مشارکت در اجرای فعالیت ها، عامل مؤثر در نگاه کلان به سمت پیشبرد امور و نیز اصلاح نواقص، تبادل اندیشه و تجربیات است.

وی حضور فعال روحانیون در مواقع بحرانی را نمونه بارز تبلیغ اجتماعی و مشارکت همه جانبه این قشر دینی برشمرد و افزود: ورود به خدمات اجتماعی از توصیه های کرونا و مشارکت طلاب و فعالان فرهنگی و تبلیغی این همدلی و مردمی بودن به نحو شایسته ای عملی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری نشست مستمر با ائمه جمعه با هدف بررسی روند فعالیت های تبلیغی شهرستان ها خبر داد و گفت: نهاد نماز جمعه محور جریان فرهنگی و دینی هر شهرستان بوده و با برگزاری نشست های مشترک از تدابیر، نقطه نظرات و ارشاد و راهنمایی آنان در اجرای برنامه ها بهره مند خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی نباید به حال خود رها شود/حضور مبلغین دینی درفضای مجازی

فضای مجازی نباید به حال خود رها شود/حضور مبلغین دینی درفضای مجازی