مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-24سياسي

قالیباف: راه مقابله با آمریکا شعار نیست


رییس مجلس شورای اسلامی راه مقابله با دشمن را قوی شدن دانست و گفت: به قدرت هایی که خوی استکباری دارند نمی توان اعتماد کرد.

- رییس مجلس شورای اسلامی راه مقابله با دشمن را قوی شدن دانست و گفت: به قدرت هایی که خوی استکباری دارند نمی توان اعتماد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در جمع نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ضمن تبریک میلاد دخت مکرم نبی اسلام و همچنین امام خمینی (ره) با بیان اینکه در پایان سال 99 و در روزهای آغاز قرن جدید هستیم، گفت: ما در این سال با یک پاندمی سخت در دنیا روبرو شدیم؛ این ویروس نشان داد این دنیا با این تکنولوژی چگونه می تواند غافلگیر شود و چگونه می تواند همه برنامه های طراحی شده را درهم کوبد.

قالیباف با اشاره به اینکه شیوع این ویروس توانست کاری کند که فروش نفت را به صفر و منفی برساند، افزود: گردشگری که اقتصادی بزرگ بود را به طور کامل تعطیل کرد؛ اقتصادهایی که سالیان سال مبتنی بر یک مکاتب خاصی بودند خلافش تصمیمات متفاوتی اتخاذ شد.

وی با تاکید بر اینکه این ها از ویژگی های ویروسی بود که دیدیم، گفت: همچنین در این سال خوی استکباری را از ترامپ دیدیم؛ دیدیم چگونه با دنیا رفتار کرد و از تعهدات بین المللی عبور کرد؛ از تعهدات مربوط به اقلیم تا تعهدات به همسایگان و برهم زدن همه توافقات اقتصادی و فشارهای غیرقانونی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: راه مقابله با آمریکا شعار نیست

قالیباف: راه مقابله با آمریکا شعار نیست