مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-24سياسي

مردمی بودن برنامه ها در دهه فجر مورد تأکید است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه برنامه های دهه فجر به صورت مجازی و حقیقی باید اجرا شوند، گفت: مردمی بودن برنامه ها در دهه فجر مورد تأکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی عصر یک شنبه در نشست برنامه ریزی بزرگداشت دهه فجر استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه برنامه های دهه فجر مجازی و حقیقی در استان سمنان می بایست اجرا شوند، ابراز داشت: با توجه به نقشه دشمن مبنی بر کم رنگ کردن دستاوردهای نظام این مهم می طلبد تا برنامه های بزرگداشت بی کم وکاست برگزار نشوند و معتقدیم نباید از اهمیت اجرای آن کاست.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین شهدا از دل مردم روستاها و عشایر بودند، افزود: برنامه های دهه فجر در دل این بخش نیز باید اجرا شوند چراکه بیشترین سهم را در پیروزی انقلاب داشتند و غفلت از آن جایز نیست.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه پیشنهاد می کنیم برنامه ها با هزینه و دست خود مردم اجرا شوند، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که انقلاب به دست خود مردم بود که به پیروزی رسید لذا در دهه چهارم عمر آن می بایست بر مردمی بودن برنامه ها تأکید شود.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه عملکرد درست مسئولان باعث امیدواری مردم به نظام و انقلاب می شود، در ادامه تصریح کرد: از مسئولان انتظار می رود تا دستاورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی بودن برنامه ها در دهه فجر مورد تأکید است

مردمی بودن برنامه ها در دهه فجر مورد تأکید است