مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-24سياسي

انقلاب اسلامی ایران در جهان مؤثر و دارای جایگاه است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: انقلاب اسلامی ایران در جهان مؤثر و دارای جایگاه است و نباید اینگونه القا شود که اقدامات مؤثری در طول 40 سال اخیر انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام بعد از ظهر یکشنبه در ستاد بزرگداشت دهه فجر بیان کرد: دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا این تفکر را به جوانان نسل چهارم انقلاب القا کنند که طی چهار دهه از انقلاب هیچ اقدامی صورت نگرفته است این در حالیست که اقدامات تأثیرگذاری در عرصه ملی و جهانی توسط انقلاب انجام شده است.

وی اضافه کرد: انتقاد در نظام جمهوری اسلامی ایران موضوعی پذیرفته شده و معقول است اما این نکته باید مورد ملاک افراد واقع شود که نباید انتقادات به گونه ای باشد که نظام جمهوری اسلامی متضرر گردد.

امام جمعه شیراز یادآور شد: تغییرات و تفکر انقلابی موجب شده تا بسیاری از کشورهای جهان از تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بهره برداری کنند لازم به یادآوری است که شاهد تغییرات بزرگی در آمریکا پس از پیروزی انقلاب هستیم.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید به گونه ای فعالیت کنند که شبهات موجود برای جوانان از بین رفته و اقدامات آنان در سطح جامعه ملموس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران در جهان مؤثر و دارای جایگاه است

انقلاب اسلامی ایران در جهان مؤثر و دارای جایگاه است