مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-24اقتصادي

تعدیل 3800 دستگاه چراغ روشنایی معابر درطرح مدیریت بار زمستانی


مدیر برق شهرستان سنندج، از تعدیل 3800دستگاه چراغ روشنایی معابر در راستای طرح مدیریت بار زمستانی در استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر برق شهرستان سنندج، از تعدیل 3800دستگاه چراغ روشنایی معابر در راستای طرح مدیریت بار زمستانی در استان خبر داد.

محمدسعیدسلطانی، مدیر برق شهرستان سنندج در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به دنبال کاهش دمای هوا و افزایش مصرف حامل های انرژی برای گرمایش منازل و از جهتی محدودیت ایجادشده در سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه های کشور، طرح مدیریت بارزمستانی در دستور کارقرار گرفت که تعدیل چراغ های روشنایی معابر درون شهری و برون شهری ازآن جمله بود.

وی با اشاره به آغازطرح تعدیل روشنایی معابراز25دی ماه گفت: این طرح با خاموش کردن سه هزار و 800دستگاه ازچراغ های معابر اصلی و بلوارها، تنظیم حدود100 مورد ساعت نجومی تابلوهای معابر و همچنین تعامل و همکاری با شهرداری نسبت به قطع 220موردچراغ پارکی اقدام شد که با اجرای این طرح بارشبکه حدود800کیلووات کاهش یافت و تحقق این مهم به همراه دیگر برنامه های اجرایی و دردست اقدام می تواند در پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی برق موثر باشد.

مدیر برق شهرستان سنندج بااشاره به اینکه اکیپ های مدیریت مصرف باهماهنگی و همراهی اکیپ های شرکت گازجهت کنترل و پایش مصرف انرژی به ادارات وسازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل 3800 دستگاه چراغ روشنایی معابر درطرح مدیریت بار زمستانی

تعدیل 3800 دستگاه چراغ روشنایی معابر درطرح مدیریت بار زمستانی