مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-24سياسي

فرار مالیاتی عده ای خاص را نمی توان به پای همه مردم نوشت


امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه قشر غالب مردم و صاحبان واحدهای صنفی و تولیدی در پرداخت مالیات همکاری می کنند، گفت: نباید فرار مالیاتی یک عده ای خاص را به پای همه مردم نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از مدیران و مسئولان سازمان مالیاتی کشور با اشاره به آموزه های دینی درباره پرداخت خمس و زکات اظهار داشت: این گونه وجوه پرداختی توسط مردم باعث می شود که کمتر شاهد وجود فقیری در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم در زمینه مالیات فرار مالیاتی برخی از واحدهای تولیدی است، ابراز داشت: برخی از این شرکت ها به این منظور واحدهای خود را در شهرستان ها احداث می کنند ولی یک دفتر هم در تهران دایر می کنند.

رسیدگی مالیاتی واحدهای تولیدی در همان منطقه تولیدی انجام شود نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه برای جلوگیری از فرار مالیاتی واحدهای صنعتی باید رسیدگی مالیاتی آنها در همان منطقه تولیدی انجام شود، تصریح کرد: البته نظام پرداخت مالیاتی ما با وجود تمام اقدامات انجام شده برای اصلاح، هنوز دارای مشکلاتی است که امیدواریم به زودی این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه پنهان کاری یکی از راه های فرار مالیاتی برخی از تولیدکننده هاست، خاطرنشان کرد: ممیزان مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مالیاتی عده ای خاص را نمی توان به پای همه مردم نوشت

فرار مالیاتی عده ای خاص را نمی توان به پای همه مردم نوشت