مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-24بين الملل

تل آویو برای مصونیت مقابل دیوان کیفری بین المللی دست به دامن بایدن می شود


یک روزنامه عبری زبان امروز (یکشنبه) گزارش داد که رژیم صهیونیستی از جو بایدن خواهد خواست تا این رژیم را در قبال تحقیقات دیوان کیفری بین المللی مصون نگه دارد.

- یک روزنامه عبری زبان امروز (یکشنبه) گزارش داد که رژیم صهیونیستی از جو بایدن خواهد خواست تا این رژیم را در قبال تحقیقات دیوان کیفری بین المللی مصون نگه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم امروز (یکشنبه) اعلام کرد که اسراییل از جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا خواهد خواست تا به همکاری ها برای جلوگیری از تحرکات خطرناک دیوان کیفری بین المللی در لاهه درمورد بازجویی از تعدادی از اسراییلی های متهم به ارتکاب جنایت های جنگی ادامه دهد.

این روزنامه نوشت که اسراییل تلاش می کند تا با هماهنگی با دولت جدید آمریکا، دست به اقدام مهم و ضروری بزند که بر اساس آن، دادستان کل جدیدی برای دیوان کیفری بین المللی طی هفته های آتی تعیین شود.

یسراییل هیوم به این مساله اشاره کرد که فاتو بنسودا، دادستان کنونی که دستوراتی را برای تحقیقات علیه اسراییل داده است، ماموریتش در آینده ای نزدیک پایان خواهد یافت.

این روزنامه نوشت که طرف های اسراییلی نسبت به امکان آغاز تحقیقات پیرامون جنگ غزه در سال 2014 و نیز شهرک سازی ها در کرانه باختری و شرق قدس اشغالی نگرانی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو برای مصونیت مقابل دیوان کیفری بین المللی دست به دامن بایدن می شود

تل آویو برای مصونیت مقابل دیوان کیفری بین المللی دست به دامن بایدن می شود