مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-24اجتماعي

پیش بینی دمای منفی 3 درجه برای امشب در یزد


کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به پیش بینی کاهش دمای شبانه در این استان، گفت: دمای شبانه امشب یزد منفی سه درجه خواهد بود و فردا شب نیز به صفر درجه می رسد.

- احسان الله دهقانی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در زمستان امسال، اظهار کرد: در دی ماه 16 روز بصورت ممتد دمای هوا در بیشتر مناطق استان زیر صفر بوده است.

وی افزود: حداقل دما دیشب در شهر یزد به منفی پنج درجه، اشکذر، اردکان و بهاباد به منفی 9، ابرکوه و بافق به منفی سه، میبد منفی هشت و هرات به منفی پنج درجه سانتی گراد رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با بیان این که سرمای هوا پایدار نخواهد بود، گفت: افزود : پیش بینی می شود از امشب شدت سرمای شبانه کاسته شود و حداقل دمای شبانه امشب به  2 تا3 درجه زیر صفر خواهد رسید و فردا شب به صفر درجه می رسد و همچنین شب های پایانی هفته در شهر یزد به چهار درجه بالای صفر خواهد رسید .

وی همچنین از افزایش دمای روزانه در روزهای آینده خبر داد و گفت : دمای هوا دیروز در شهر یزد 9 درجه امروز 12 درجه و در روزهای آینده به 16 تا17درجه هم خواهد رسید.

دهقانی در ادامه تصریح کرد: از روز چهارشنبه افزایش دما ابرناکی را در استان خواهیم داشت و در روزهای پنج شنیه جمعه هوای بباری برخواهد گشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی دمای منفی 3 درجه برای امشب در یزد

پیش بینی دمای منفی 3 درجه برای امشب در یزد