مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-24سياسي

فرمانده جدید انتظامی شهرستان پلدختر معرفی شد


در مراسمی علی امانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان پلدختر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر ،در مراسمی روز یکشنبه با حضور سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان ، ائمه جمعه پلدختر و معمولان ، فرماندار، رییس دادگستری، دادستان، بخشداران پلدختر و معمولان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره ارشاد ،سرهنگ علی امانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی پلدختر معرفی و از زحمات 33 ماهه همایون بخشی فرمانده سابق این نیرو تقدیر شد.

امام جمعه پلدختر در این مراسم با تفدیر از تلاشهای فرمانده سابق انتظامی این شهرستان گفت: سرهنگ بخشی در میان مردم و در ارتباط و تعامل نزدیک با آنان بود که این امر منشا خیرو برکت برای پلدختر بود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی اظهار امیدواری کرد: سرهنگ امانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی پلدختر که انسانی با خدا و با تقوا است و پیش از این در جایگاه جانشین فرمانده انتظامی دورود عمده زحماتی را متحمل شده در پلدختر نیز منشا خیر و برکت باشد.

وی افزود:در آموزه های دین ، احادیث و از لسان ائمه(ع)، نظم و امنیت بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه پلدختر گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت کشور از مهمترین مولفه های حاکمیت و امنیت است و از دیر باز حفظ امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید انتظامی شهرستان پلدختر معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان پلدختر معرفی شد