مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-24سياسي

مدت ارائه درخواست سنوات ارفاقی برای دانشجویان مشمول نظام وظیفه افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد حیدری، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رفع مشکلات نظام وظیفه برخی از دانشجویان و دانش آموختگان متأثر از کرونا گفت: - سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدت ارائه درخواست سنوات ارفاقی، مهلت معرفی و ثبت آن در سامانه، برای دانشجویان مشمول نظام وظیفه از 3 ماه به 6 ماه افزایش پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد حیدری، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رفع مشکلات نظام وظیفه برخی از دانشجویان و دانش آموختگان متأثر از کرونا گفت: مدت ارائه درخواست سنوات ارفاقی، مهلت معرفی و ثبت آن در سامانه، برای دانشجویان مشمول نظام وظیفه از 3 ماه به 6 ماه افزایش پیدا کرد.

وی افزود: برای استفاده از مهلت دوم معرفی برای مشمولان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری (به شرط فارغ التحصیلی)، برای ترم اول تا 30 دی و برای ترم دوم تا 31 مردادماه از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی اعلام شده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: این دانشگاه به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان و در روند تبدیل شدن دانشگاه آزاد به عنوان دانشگاه کارآفرین و مسئله محور ذیل بیانات رهبر معظم انقلاب در جهت پاسخ دهی به نیاز های جامعه، متعهد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدت ارائه درخواست سنوات ارفاقی برای دانشجویان مشمول نظام وظیفه افزایش یافت

مدت ارائه درخواست سنوات ارفاقی برای دانشجویان مشمول نظام وظیفه افزایش یافت