مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-24سياسي

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین


مرکز آزمون جهاددانشگاهی نتیجه نهایی آزمون استخدامی شرکت کار و تامین را پس از بررسی شرکت و اعلام مراتب تایید فرآیندهای صورت گرفته توسط این مرکز به صورت رسمی و از طریق پروفایل کاربری به اطلاع داوطلبان می رساند.

- مرکز آزمون جهاددانشگاهی نتیجه نهایی آزمون استخدامی شرکت کار و تامین را پس از بررسی شرکت و اعلام مراتب تایید فرآیندهای صورت گرفته توسط این مرکز به صورت رسمی و از طریق پروفایل کاربری به اطلاع داوطلبان می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز آزمون جهاددانشگاهی در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع آن دسته از داوطلبان آزمون شرکت کار و تامین که در مرحله مصاحبه حضور داشته اند می رساند؛ نتایج نهایی پذیرفته شدگان بلافاصله پس از جمع بندی و درج نمرات مصاحبه (براساس مفاد مندرج در دفترچه راهنمای آزمون) جهت بررسی و تایید نهایی به شرکت کار و تامین ارسال شده است.

بدیهی است نتیجه نهایی آزمون مذکور پس از بررسی شرکت کار و تامین و اعلام مراتب تایید فرآیندهای صورت گرفته توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، به صورت رسمی و از طریق پروفایل کاربری به اطلاع داوطلبان رسانده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی، اخبار و اطلاعیه لازم در خصوص نتایج آزمون، صرفا از طریق سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین