مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-24سياسي

قالیباف: باید به تولیدکنندگان و جوانان ایمان داشته باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 5 بهمن) در نشست نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، - رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بایستی به تولیدکنندگان و جوانان و علم و اندیشه آن ها ایمان داشته باشیم، تاکید کرد: باید به آن ها اعتماد کرده و فرصت را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 5 بهمن) در نشست نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اظهار داشت: رییس جمهور امریکا از همه تعهدات بین المللی مانند تعهدات اقلیم، آب و هوا و.

عبور کرد و عملاً از همه تعهدات داخل و بیرون آمریکا عبور کرده است، ضمن اینکه ما هم بی تأثیر از این بی تعهدی او نبودیم و آسیب های زیادی از این ناحیه دیده ایم.

وی افزود: ما درس بزرگی از اتفاقات دوران ریاست جمهوری قبل آمریکا گرفتیم؛ این موضوع نشان داد که که قدرت های بزرگ خوی استکباری و تکبر و دوری از انسانیت دارند و نمی توانیم به آن ها اعتماد کنیم، ضمن اینکه این موضوع نشان داد که باور داشته باشیم که خودمان باید قوی شویم و دست به زانو بزنیم و بلند شویم.

رییس مجلس تصریح کرد: بایستی به تولیدکنندگان و جوانان و علم و اندیشه و خلاقیت و تفکر و مردم کشورمان ایمان داشته باشیم و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: باید به تولیدکنندگان و جوانان ایمان داشته باشیم

قالیباف: باید به تولیدکنندگان و جوانان ایمان داشته باشیم