مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-24سياسي

سکوت کنید ؛ توصیه جدید در حمل و نقل عمومیِ بارسلون برای جلوگیری از شیوع کرونا


وقت حرف زدن تمام شده است و دست کم در وسایل حمل و نقل عمومی بارسلون اینگونه است، جایی که از مسافران خواسته می شود سکوت کنند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

- وقت حرف زدن تمام شده است و دست کم در وسایل حمل و نقل عمومی بارسلون اینگونه است، جایی که از مسافران خواسته می شود سکوت کنند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شهر اسپانیایی در معرفی حمل و نقل سکوت پیشگام بود و برخی مناطق دیگر اسپانیا نیز این الگو را اتخاذ کرده اند.

این ایده از توصیه های کارشناسان حوزه بهداشت پیروی می کند.

ماریا کروز مینگیلون، محقق در شورای تحقیقات ملی اسپانیا به رسانه های محلی گفت: افرادی که فریاد می زنند یا با تلفن صحبت می کنند، می توانند تا 50 برابر ذرات بیشتری به اطراف منتشر کنند.

ایسیر گاوین والس، وزیر زیرساخت ها در دولت محلی کاتالونیا نیز گفته است که مطالعات علمی در اروپا نشان می دهد حمل و نقل عمومی منطقه خطر برای شیوع بیشتر ویروس نیست با این حال این اقدام می تواند در حفظ سلامتی کمک کند.

وی افزود: بسیاری از مردم در استفاده از حمل و نقل عمومی ترس داشتند زیرا رعایت فاصله ایمن دشوار است اما با اقداماتی مانند ممنوعیت خوردن یا آشامیدن و سکوت، خطرات را کاهش می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت کنید ؛ توصیه جدید در حمل و نقل عمومیِ بارسلون برای جلوگیری از شیوع کرونا

سکوت کنید ؛ توصیه جدید در حمل و نقل عمومیِ بارسلون برای جلوگیری از شیوع کرونا