مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-24سياسي

برگزاری مراسمات امسال دهه فجر گچساران متفاوت تر از سالهای قبل


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: محور برنامه های دهه فجر باید با هماهنگی ستاد کرونا باشد و برنامه ها به صورت آنلاین برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی در نشست شورای اداری گچساران که به ریاست فرماندار و با حضور روسای ادرات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد:دهه فجر به فرموده مقام معظم رهبری باید در تمام مراحل زندگی ما تاثیر گذار شود.

وی با بیان اینکه  دهه ی فجر اوج قله های افتخار و درخشان تاریخ معاصر انقلاب اسلامی است، افزود: همه ما امنیت و عزت امروزی جامعه را مدیون انقلاب اسلامی و دهه پر فروغ فجر هستیم.

مرادی با اشاره به فرمایشات امام راحل،بیان کرد: انقلاب اسلامی مسیری و راهی را گشود که تمام کفر در برابر این انقلاب ایستاده اند و در نقطه مقابل تمام مستضعفان تکیه و امیدشان به این انقلاب اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گچساران ادامه داد:  در آستانه آغاز 43 سال از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 17 کمیته و کارگروه برنامه ریزی با حضور روسای ادارات  برگزار  و روسای ادارات کارگروه و برنامه های خود را در این زمینه برنامه ریزی و تشکیل  دهند.

وی  با اشاره به اینکه این کمیته ها برنامه خود را وارد مدار عملیاتی کنند، اذعان کرد: کمیته 17گانه اعم از کمیته اطلاع رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسمات امسال دهه فجر گچساران متفاوت تر از سالهای قبل

برگزاری مراسمات امسال دهه فجر گچساران متفاوت تر از سالهای قبل