مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-24سياسي

جمعیت زیادی بر روی گسل های تهران ساکن هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه صبح و گفتگو رادیو گفتگو در خصوص گسل مشا و راهکار های ستاد مدیریت بحران با مهندس اسماعیل نجار، - نجار در رادیو گفت وگو مطرح کرد: جمعیت زیادی در گسل مشا و دیگر گسل ها ساکن هستند که هر کدام اگر عمل کنند فاجعه آفرین خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، برنامه صبح و گفتگو رادیو گفتگو در خصوص گسل مشا و راهکار های ستاد مدیریت بحران با مهندس اسماعیل نجار، رییس سازمان مدیریت بحران کشور به صورت تلفنی گفتگو کرد.

اسماعیل نجار با اشاره به وجود 12 هزار پلاک روی گسل مشا گفت: شورای عالی معماری و شهرسازی کشور مصوب کرد ساخت و ساز اماکن حساس، مهم و پرخطر در مسیر گسل ها ممنوع است و تقریبا مجوزی برای این گونه اماکن در این مسیر صادر نشده است.

وی با اشاره به بررسی و تحقیقاتی که در زمینه ساخت و ساز ها بر روی گسل صورت گرفته است، اظهار کرد: دو ماه پیش در شورای عالی شهرسازی و معماری اعلام شد 12 هزار پلاک در مسیر گسل ها قرار دارد.

در این راستا به دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری دستورالعمل هایی جهت اجرا و رعایت امور مسائل در این حوزه ابلاغ شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ساخت و ساز درست و اصولی را ملاک کار دانست و تصریح کرد: ساخت و سازی که بر اساس آیین نامه 2800 و ویرایش چهار یا پنج مرحله ای که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت زیادی بر روی گسل های تهران ساکن هستند

جمعیت زیادی بر روی گسل های تهران ساکن هستند