مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-24اقتصادي

افزایش 45 درصدی قیمت شکر طی یک ماه گذشته


دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از افزایش 45 درصدی قیمت شکر طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: قیمت عمده شکر برای بنکداری ها از 8000 تومان به 11 هزار و650 تومان رسیده است.

- دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از افزایش 45 درصدی قیمت شکر طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: قیمت عمده شکر برای بنکداری ها از 8000 تومان به 11 هزار و650 تومان رسیده است.

قاسمعلی حسنی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این مطلب گفت:قیمت مصوب شکر 6650 تومان است ولی همین شکر از ماه گذشته تاکنون 45 درصد افزایش قیمت داشته است و قیمت عمده آن برای بنکداری ها از 8000 تومان به 11 هزار و650 تومان رسیده است.

وی ادامه داد: قیمت این کالا امسال نسبت به سال گذشته بدون در نظر گرفتن کرایه حمل و نقل، هزینه های بارگیری و انبارداری 75 درصد گران شده است.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی اضافه کرد: شکر با قیمت مصوب تنها به دست افرادی که سهمیه دارند می رسد و به صورت قطره چکانی توزیع می شود.

وی در پایان علت افزایش قیمت شکر را گرانفروشی دانست و گفت: بحث کمبود شکر مطرح نیست، زیرا اگر بار شکر کم باشد نباید شکر با قیمت آزاد در بازار به هرمیزانی که نیاز است وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی چندی پیش نیز با اعلام خبر افزایش قیمت شکر به ایسنا گفته بود که اگر قیمت گذاری شکر آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی قیمت شکر طی یک ماه گذشته

افزایش 45 درصدی قیمت شکر طی یک ماه گذشته