مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-24پزشكي

خودداری از هرگونه تجمع و دورهمی برای مقابله با کرونا


سرپرست معاونت درمان علوم پزشکی شیراز گفت: ویروس کرونا در استان فارس و کشور در حال چرخش است و مردم باید از هرگونه تجمع و دورهمی خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر اورنگ ایلامی با تاکید بر اینکه از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، متأسفانه بیش از 75 هزار نفر از هموطنانمان بر اثر ابتلاء به بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده اند، عنوان کرد: در روزهای اخیر، روند شیوع بیماری در کشور و استان فارس نزولی بوده و این سیر کاهشی به معنای پایان دوره بیماری نیست؛ بلکه ویروس در سطح ملی و بین المللی در حال چرخش است و با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، بار دیگر شاهد افزایش موارد ابتلاء به کووید 19 خواهیم بود.

او با اشاره به پدیده عفونت مجدد در افراد مبتلا به ؛ نسخه واحد شکست او با بیان اینکه نسخه واحد برای شکست کرونا در سراسر دنیا، قطع کردن زنجیره انتقال این ویروس است، تاکید کرد: دورهمی های خانوادگی و حضور در تجمعات تهدیدی برای اتصال دوباره این زنجیره محسوب می شود، پس باید دید و بازدیدهای مجازی جایگزین دورهمی های خانوادگی و تجمعات حضوری شود.

این متخصص بیماری های عفونی با اشاره به اینکه دید و بازدید مجازی را برای نخستین بار در سطح فراگیر تجربه می کنیم، اضافه کرد: کرونا شهر به شهر و حتی روستا به روستا پیش رفته و با گسترده شدن پهنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری از هرگونه تجمع و دورهمی برای مقابله با کرونا

خودداری از هرگونه تجمع و دورهمی برای مقابله با کرونا