مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-24سياسي

کاهش اطاله دادرسی از اولویت های دستگاه قضایی است


رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در مرکز استان کرمان کارگروه های تخصصی به منظور برنامه ریزی و اجرای هر چه بهتر سند تحول قضایی تشکیل و فعال شده است، - ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در مرکز استان کرمان کارگروه های تخصصی به منظور برنامه ریزی و اجرای هر چه بهتر سند تحول قضایی تشکیل و فعال شده است، گفت: کاهش اطاله دادرسی نیز اولویت دیگر دستگاه قضایی است و در این راستا باید زمان رسیدگی به دعاوی را تا حد ممکن کاهش داد.

یدالله موحد در نشست ویدئو کنفرانس با روسای حوزه های قضایی و دادستان های استان کرمان با اشاره به اینکه اجرای سند تحول قضایی، مبنای کار دستگاه قضایی در سطح ملی و در برش استانی است، تاکید کرد: این سند در راستای ماموریت های هفتگانه قوه قضاییه تبیین شده است.

وی افزود: ماموریت اصلی تمامی ارکان دستگاه قضایی این است که در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعیین شده، زمینه تحقق ماموریت های مطرح شده در سند تحول قضایی را در حد مورد انتظار محقق کنند تا در نتیجه اجرای این سند، عدالت ارتقا یافته و رضایت مندی از دستگاه قضایی افزایش یابد.

موحد تصریح کرد: علی رغم طرح راهکارهای بسیار جامع برای رفع چالش های موجود در سند تحول قضایی، هر یک از مدیران و کارکنان دستگاه قضایی نیز می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اطاله دادرسی از اولویت های دستگاه قضایی است

کاهش اطاله دادرسی از اولویت های دستگاه قضایی است