مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-24فرهنگي

تشکیل کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد


اولین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد و با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد اولین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد و با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

محمدعلی پیرسبزی تقویت و نشاط سازی گرامیداشت دهه فجر انقلاب را از رسالت های کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر دانست و افزود: پرداختن به عملکرد چهل و دو ساله انقلاب اسلامی از نگاه حوزه فرهنگ و هنر در قالب فیلم، عکس، سرود و موسیقی و نشر و سایر رشته های فرهنگی و هنری را موثرترین راه ترویج اندیشه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی تمام ظرفیت خود برای پیاده کردن خدمات نظام بکار ببرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دهه فجر امسال شرایط خاص خود را دارد اظهار کرد: با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و عدم بهره مندی از فعالیت های حضوری و مخاطب محور، اغلب برنامه ها با محوریت فضای مجازی و یا حضور حداقلی برگزار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد