مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-24ورزشي

دبیر فدراسیون هندبال: با هر گونه بی اخلاقی مقابله خواهیم کرد


دبیر فدراسیون هندبال به دنبال اعلام آرای کمیته انضباطی این مجموعه گفت: با هر گونه بی اخلاقی و رفتار غیر ورزشی مقابله خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال در خصوص آرای کمیته انضباطی درباره دو تیم فرازبام خاییز دهدشت و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به سایت این فدراسیون گفت: با توجه به بررسی ها در خصوص شائبه به وجود آمده در خصوص بازی بین تیم های فولاد سپاهان و فرازبام خاییز دهدشت در مرحله دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در بخش آقایان، این فدراسیون برابر مقررات، موضوع را در چندین جلسه کمیته انضباطی مطرح و مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار داشت: کمیته انضباطی با حضور اعضایی متشکل از مسئولین مرتبط با موضوع وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون هندبال، پس از شنیدن نظریات خبرگان فنی و صاحب نظر و همچنین رویت فیلم مسابقات و به منظور جلوگیری از تضییع حق تیم زغال سنگ طبس که با توجه به شرایط پیش آمده متضرر شده بود، در چهارم بهمن سال جاری با در نظر گرفتن جمیع جهات و اصول حقوقی (اصل تناسب و قانونی بودن) مبادرت به صدور رای کرد.

عزتی افزود: در این راستا مقرر شد با توجه به نظر اعضای کمیته انضباطی و شرایط و اوضاع و احوال ترسیمی و با تامل به نظر صریح اعضای کارگروه فنی (خبرگان فنی) ضمن برخورد قاطع با خاطیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر فدراسیون هندبال: با هر گونه بی اخلاقی مقابله خواهیم کرد

دبیر فدراسیون هندبال: با هر گونه بی اخلاقی مقابله خواهیم کرد