مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-24سياسي

جمهوری اسلامی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی نقش ویژه ای دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه احیای تمدین نوین اسلامی با پیروزی انقلاب کلید خورد، نقش جمهوری اسلامی را در شکل گیری تمدن نوین اسلامی ویژه برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری بعدازظهر یکشنبه در نهمین گردهمایی مدیران، معاونین و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان در بابل، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی توانست جنبش های مهمی را در جهان اسلام ایجاد کند و قطعاً جمهوری اسلامی نقش مؤثری در شکل گیری تمدن نوین اسلامی خواهد داشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب به ویژه شهدای فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به برخی هجمه ها نسبت به جمهوری اسلامی در سال های اخیر، اظهار داشت: قیام بزرگ ملت بصیر و انقلابی ایرانی اسلامی در سال 1357 به رهبری معمار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی (ره) گام نخست در ایجاد تمدن نوین اسلامی بود و به برکت آن انقلاب بزرگ امروز بسیاری از جنبش های اسلامی در منطقه و جهان اسلام شکل گرفت.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی در 42 سال عمر با برکت این انقلاب، افزود: امام خمینی (ره) در شرایط بسیار پیچیده و حساس این انقلاب را پایه گذاری کرد و با الگو گرفتن از اصول و ارزش های اسلامی و فرهنگ عاشورا آن را به رخ جهانیان کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی نقش ویژه ای دارد

جمهوری اسلامی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی نقش ویژه ای دارد