مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-24اقتصادي

756 واحد پلاسما از بهبود یافتگان کرونا در خراسان جنوبی اخذ شد


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای راه اندازی دستگاه پلاسما فرزیس در استان، 756 واحد پلاسما از بهبود یافتگان کرونا اخذ شده است که نسبت به بعضی از استان های کشور آمار قابل توجهی است و البته نیاز به پلاسمای بهبود یافتگان کرونا همچنان وجود دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای راه اندازی دستگاه پلاسما فرزیس در استان، 756 واحد پلاسما از بهبود یافتگان کرونا اخذ شده است که نسبت به بعضی از استان های کشور آمار قابل توجهی است و البته نیاز به پلاسمای بهبود یافتگان کرونا همچنان وجود دارد.

ابراهیم میری مقدم در گفت وگو با ایسنا گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا میزان مراجعه جهت اهدای خون کاهش یافته است، اما بانوان استان باهمتشان حضور چشمگیری داشتند و شاهد رشد 35 درصدی اهدای خون بانوان در استان هستیم.

وی افزود: در 10 ماهه سال گذشته 23 هزار و 513 نفر برای اهدای خون مراجعه کرده اند که از این تعداد 23 هزار و 315 نفر موفق به اهدای خون شده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی بیان کرد: در سال جاری نیز 22 هزار و 173 نفر مراجعه و 21 هزار و 50 نفر موفق به اهدای خون شده اند که این کاهش بیشتر به خاطر شرایط کنونی جامعه و پاندمی کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

756 واحد پلاسما از بهبود یافتگان کرونا در خراسان جنوبی اخذ شد

756 واحد پلاسما از بهبود یافتگان کرونا در خراسان جنوبی اخذ شد