مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-24سياسي

800 وسایل کمک آموزشی به بهزیستی استان سمنان تحویل داده شد


مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه 800 وسایل کمک آموزشی به بهزیستی سمنان تحویل داده شد، گفت: جذب مشارکت های مردمی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ایزدپور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود از برگزاری پویش پازل همدلی با شعار قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای این پویش تاکنون 800 وسیله کمک آموزشی به بهزیستی استان سمنان تحویل داده شد.

وی جلب مشارکت های مردمی را از اهداف محوری این طرح برشمرد و افزود: خیران می توانند در این پویش با خریداری قطعاتی از بزرگ ترین پازل ایران در راستای تهیه و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی مشارکت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ارزش هر قطعه پازل را 100 هزار ریال عنوان کرد و گفت: عموم مردم نیک اندیش می توانند با مراجعه به سایت پازل همدلی قطعات موردنظر استان خود را خریداری کنند.

ایزدپور با تأکید بر اینکه لوازم خریداری شده در ایام الله دهه فجر به دانش آموزان تحت پوشش این سازمان اهدا می شود، تصریح کرد: یکی از بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف، خیرین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 وسایل کمک آموزشی به بهزیستی استان سمنان تحویل داده شد

800 وسایل کمک آموزشی به بهزیستی استان سمنان تحویل داده شد