مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-24اقتصادي

فرماندار کردکوی: 152 پروژه در دهه افتتاح یا کلنگ زنی می شود


در دهه فجر امسال 152 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال زا با اعتباری بالغ بر 355 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/گلستان فرماندار کردکوی گفت: در دهه فجر امسال 152 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال زا با اعتباری بالغ بر 355 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

ابراهیم قدمنان امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، 29 پروژه اقتصادی با اعتبار 183 میلیارد تومان و با اشتغال زایی 404 نفر در شهرستان کردکوی افتتاح می شود.

وی افزود: در بخش پروژه های عمرانی نیز 104 پروژه قابل افتتاح و 19 پروژه کلنگ زنی خواهیم داشت که مجموع اعتبار این پروژه ها 82 میلیارد تومان است.

فرماندار کردکوی خاطرنشان کرد: کلنگ زنی آغاز آسفالت روستای مهترکلاته، سه راهی یزدان محله به درازنو و کنداب، بازسازی یک کارخانه کیک و شیرینی و کلنگ زنی زهکشی روباز و فاز یک زهکشی زیرزمینی را در دهه فجر امسال خواهیم داشت.

قدمنان بیان کرد: در دهه فجر امسال افتتاح سالن ورزشی روستای سالیکنده، افتتاح مدرسه 6 کلاسه روستای چهارده، افتتاح شرکت دامداری وزوار با اشتغال زایی 26 نفر، افتتاح شرکت کاسپین شیمی با اشتغال زایی 11 نفر و افتتاح پل رودخانه قاضی محله را در سطح شهرستان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کردکوی: 152 پروژه در دهه افتتاح یا کلنگ زنی می شود

فرماندار کردکوی: 152 پروژه در دهه افتتاح یا کلنگ زنی می شود