مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-24اجتماعي

تنها 10 درصد از صنایع اصفهان پایش می شود / پلمب 54 واحد صنعتی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: امکانات و اعتبارات در دسترس حفاظت محیط زیست استان اصفهان تنها شرایط را برای پایش 10 درصد از صنایع استان فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حشمتی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه با بیان اینکه استقرار صنایع آجر، واحدهای سنگبری، شهرک های صنعتی، حمل و نقل و ترافیک و تغییر کاربری زمین شرایط جوی در اصفهان را آزار دهنده کرده است، اظهار داشت: باید توجه داشت که در خصوص تغییر کاربری اراضی در حاشیه زاینده رود فقط در سال جاری بیش از دو هزار پرونده صادر شده است که این امر بسیار نامناسب است.

وی با بیان اینکه 76 شهرک صنعتی مصوب در استان اصفهان داریم، اضافه کرد: این شهرک ها حدود 12 هزار هکتار وسعت دارند و این در حالی است که هنوز 6 شهرک به بهره برداری نرسیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه این تعداد شهرک صنعتی با 10 هزار و 770 صنعت قرارداد دارند، ادامه داد: از این تعداد بیش از شش هزار مورد به بهره برداری رسیده و بیش از 145 هزار نفر در این صنایع مشغول فعالیت هستند.

78 درصد صنایع اصفهان در شعاع 50 کیلومتری اصفهان فعالیت دارند وی با بیان اینکه 16 شهرک صنعتی در استان اصفهان در شعاع 50 کیلومتری شهر اصفهان است، ابراز داشت: می توان گفت در حال حاضر 78 درصد از صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 10 درصد از صنایع اصفهان پایش می شود / پلمب 54 واحد صنعتی

تنها 10 درصد از صنایع اصفهان پایش می شود / پلمب 54 واحد صنعتی