مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-24سياسي

بازدید 4500 دانشجو از موزه های دفاع مقدس استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در آیین بازدید دانشجویان اراکی از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان اظهار کرد: وظیفه هر ایرانی گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است که باید در ابعاد مختلف جدی گرفته شود چراکه همه از جمله نسل حاضر و آیندگان مدیون شهدا و دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: امروز یکی از ظرفیت هایی که در استان مرکزی به برکت کنگره شهدای استان ایجاد شده ساخت موزه فرهنگی دفاع مقدس استان است که از سال گذشته بازدید برای عموم مردم فراهم شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان شاهد یک استقبال بسیار خوب توسط آحاد و اقشار مردم و خصوصاً جوانان و نوجوانان بودیم که این نشان دهنده مقبولیت فرهنگ دفاع مقدس در بین مردم دارد.

کریمی ادامه داد: از دو سال گذشته اقدامات مختلفی برای آشنایی نسل جوان با ارزش های دفاع مقدس و جهت آشنایی و تبیین این فرهنگ ارزشی برای جوانان پیش بینی شده که طرح اردوی هفت اقلیم، طرح های روایت گری دفاع مقدس، طرح شهید مجید ایزدپناه و برنامه های محتوایی زیادی از جمله آنها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 4500 دانشجو از موزه های دفاع مقدس استان مرکزی

بازدید 4500 دانشجو از موزه های دفاع مقدس استان مرکزی