مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-24بين الملل

هشدار نماینده پارلمان عراق نسبت به عملیات نظامی ترکیه در این کشور


کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق هشدار داد، اقدام ترکیه به انجام عملیات نظامی در شهرستان «سنجار»، زمینه را برای مداخله های نظامی در این کشور فراهم خواهد کرد.

- کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق هشدار داد، اقدام ترکیه به انجام عملیات نظامی در شهرستان سنجار ، زمینه را برای مداخله های نظامی در این کشور فراهم خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، مختار الموسوی، عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق خاطرنشان کرد، هر گونه عملیات نظامی توسط هر نیروی خارجی در داخل خاک عراق، به مثابه نقض حاکمیت این کشور، برهم زدن امنیت و ایجاد بی ثباتی در کشور است.

وی در ادامه افزود، دولت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق باید از هرگونه عملیات نظامی توسط هر کشوری در داخل خاک عراق ممانعت کند.

مختار الموسوی همچنین تصریح کرد، مصطفی الکاظمی باید در جریان سفر اخیرش به آنکارا در چند روز گذشته به جای تبدیل این دیدار به یک دیدار پروتکلی بدون نتایج ملموس، به نقض حاکمیت کشور توسط ترکیه خاتمه می بخشید.

وی ادامه داد، هرگونه عملیات نظامی ترکیه در داخل خاک عراق، در آینده دور یا نزدیک بر اوضاع کشور نتایج منفی خواهد گذاشت و زمینه را برای مداخله های خارجی در امور عراق فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده پارلمان عراق نسبت به عملیات نظامی ترکیه در این کشور

هشدار نماینده پارلمان عراق نسبت به عملیات نظامی ترکیه در این کشور