مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-24سياسي

تاکید دادستان تهران بر نفوذناپذیری در مقابل فشار جریان ها


دادستان تهران بر اهمیت استقلال رأی قضات، بی اعتنایی آنان به حواشی پرونده ها و نفوذناپذیری در مقابل فشار جریان ها و اراده های معطوف به تأثیرگذاری بر روند رسیدگی ها و انحراف پرونده ها تأکید کرد.

- دادستان تهران بر اهمیت استقلال رأی قضات، بی اعتنایی آنان به حواشی پرونده ها و نفوذناپذیری در مقابل فشار جریان ها و اراده های معطوف به تأثیرگذاری بر روند رسیدگی ها و انحراف پرونده ها تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی، دادستان تهران در دیدار با مدیران و قضات دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران (دادسرای ناحیه 32) بر اهمیت استقلال رأی قضات، بی اعتنایی آنان به حواشی پرونده ها و نفوذناپذیری در مقابل فشار جریان ها و اراده های معطوف به تأثیرگذاری بر روند رسیدگی ها و انحراف پرونده ها تأکید و اظهار کرد: کیاست و زیرکی و مقاوم سازی خود در مقابل آسیب ها، تهدیدها و لغزش ها لازمه کار در دادسرای ویژه جرایم اقتصادی است.

دادستان تهران ضمن تشریح اهمیت رسیدگی به جرایم اقتصادی در جلب اعتماد افکار عمومی به قوه قضاییه در سطح کلان اظهار کرد: بخش عمده ای از عملکرد قوه قضاییه در گروی عملکرد دادسرا و دادگاه های جرایم اقتصادی است؛ چرا که عمده پرونده های کلان اقتصادی در این حوزه رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان تهران بر نفوذناپذیری در مقابل فشار جریان ها

تاکید دادستان تهران بر نفوذناپذیری در مقابل فشار جریان ها