مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-24اقتصادي

جهانگیری با انتقاد از مخالفان دولت: هفته های خوشی برای کشور پیش بینی می کنم


جهانگیری، معاون اول رییس جمهور گفت: زمستان تمام شد و روسیاهی ماند برای کسانی که به جای کمک به دولت سعی کردند با زبان و اقداماتشان چوب لای چرخ بگذارند.

- در دورانی که کسی که آرزو می کرد فروش نفت ایران به صفر برسد ، ما در دیماه امسال به بزرگترین رکورد در صادرات نفت رسیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون اول رییس جمهور گفت: دستاورد های فرزندان غیور کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بیانگر آینده درخشان پیش رو و شکست تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است.

دکتر جهانگیری ظهر امروز (یکشنبه) پس از بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: در شرایطی که دولت در معرض بمباران اخبار منفی از خارج از کشور به منظور زیر سوال بردن آینده و دستاوردهای نظام است و در داخل نیز گاهی به دلیل بدسلیقه گی پمپاژ اخبار منفی انجام می شود، دستاوردهای این نمایشگاه نشان می دهد که ایران به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می کند.

معاون اول رییس جمهور با ابراز تاسف از اینکه در شرایط کرونا و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی امکان دعوت از مردم عزیز برای بازدید از چنین نمایشگاه هایی وجود ندارد، گفت: مجموعه فرزندان ایران هم در بخش نفت، گاز و هم در بخش پالایش و پتروشیمی کارهای بزرگی کردند و کارهای بزرگی در دست اجرا دارند که ارزنده و قابل ستایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری با انتقاد از مخالفان دولت: هفته های خوشی برای کشور پیش بینی می کنم

جهانگیری با انتقاد از مخالفان دولت: هفته های خوشی برای کشور پیش بینی می کنم