مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-24سياسي

محقق شدن 100 درصدی میزان زکات هدف گذاری شده در استان ایلام


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از محقق شدن 100 درصدی میزان زکات هدف گذاری شده در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای زکات استان، اظهار کرد: محقق شدن حدود 100 درصدی زکات هدف گذاری شده در استان ایلام در سال جاری در سالی که مردم با فشارها و مشکلات اقتصادی مواجه بوده اند نشان دهنده سخاوتمندی زیاد مردم استان است.

وی بیان کرد: هدف گذاری و داشتن برنامه مشخص و مدون برای جمع آوری زکات از اقدامات بسیار خوبی است که کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات در انجام و تحقق آن موفق بوده است.

نوذری در ادامه با عنوان اینکه فرهنگ سازی مهم ترین مقوله در زمینه فراگیر شدن فریضه زکات است، افزود: شوراهای شهر و روستا و مبلغین مذهبی می توانند در این زمینه نقش بسیار مهمی داشته باشند.

وی با عنوان اینکه سال 99 از لحاظ اقتصادی سال بسیار سختی برای مردم بود، افزود: با این حال محقق شدن همه مبلغ هدف گذاری شده زکات این استان نشان دهنده اعتقادات بسیار بالای مردم داشته و نشان می دهد در استان ایلام مردم بسیار سخاوتمندی داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به پیشنهادات اعضای شورای زکات در خصوص نام گذاری برخی معابر و مکان ها به عنوان زکات، تصریح کرد: نامگذاری خیابان ها در شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محقق شدن 100 درصدی میزان زکات هدف گذاری شده در استان ایلام

محقق شدن 100 درصدی میزان زکات هدف گذاری شده در استان ایلام