مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-24اجتماعي

استقبال 73 درصد کلاس اول و دومی ها در خراسان جنوبی از آموزش حضوری


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 73 درصد دانش آموزان پایه های اول و دوم مدارس استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کلاس های درس حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی واقعی ظهر یکشنبه در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی با وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: 73 درصد دانش آموزان پایه های اول و دومی استان در کلاس های درس مدارس با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی به صورت کاملاً اختیاری حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: همچنین بیش از 47 درصد هنرجویان هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای که کار عملی دارند در هنرستان های استان حضور پیدا کردند.

واقعی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان و فرهنگیان خط قرمز آموزش و پرورش در خراسان جنوبی است، گفت: تمامی نکات ایمنی و بهداشتی توسط مدیران مدارس استان مد نظر قرار گرفته و کلاس ها روزانه با حداکثر 10 دانش آموز برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: فضای آموزشی و اداری مدارس قبل، حین و پس از حضور دانش آموزان کاملاً ضد عفونی می شوند.

وی بیان کرد: آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس های حضوری نیستند، می توانند مطالب آموزشی را از رسانه ملی و شبکه شاد دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال 73 درصد کلاس اول و دومی ها در خراسان جنوبی از آموزش حضوری

استقبال 73 درصد کلاس اول و دومی ها در خراسان جنوبی از آموزش حضوری