مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-24اقتصادي

افزایش 70 درصدی پرداخت زکات در استان ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از افزایش 70 درصدی پرداخت زکات جمع آوری شده امسال این استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد ظهر یکشنبه در نشست شورای زکات استان ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون استاندار، ائمه جمعه و مدیران عضو شورای زکات برگزار شد، بیان کرد: مردم نیکوکار این استان از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج میلیارد و 450 میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند که این میزان حدود 99 درصد زکات هدف گذاری شده این استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغیه شورای زکات کشور، فقرا و نیازمندان در اولویت دریافت وجوهات زکات هستند، تصریح کرد: از میزان زکات جمع آوری شده این استان 87 درصد آن صرف پرداخت به فقرا و نیازمندان شده و 13 درصد آن نیز صرف انجام پروژه های عمرانی عام المنفعه شده است.

موسی نژاد به مصارف زکات این استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر کمک هایی که از محل زکات به بیش از 9 هزار خانواده نیازمند پرداخت شده است، حدود 90 مورد خدمت مسکن نیز شامل، ساخت و بهسازی برای نیازمندان استان انجام گرفته است.

دبیر شورای زکات استان ایلام تصریح کرد: پرداخت 34 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه ،77 مورد کمک درمانی ،130 مورد کمک هزینه تحصیلی و یک مورد آزادی زندانی از دیگر مصارف زکات در استان ایلام بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی پرداخت زکات در استان ایلام

افزایش 70 درصدی پرداخت زکات در استان ایلام