مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-24پزشكي

مطب پزشکان با سامانه دانش بنیان آنلاین می شوند


با راه اندازی سامانه ای از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان، خدمات پزشکی اعم از ویزیت، تصویربرداری و آزمایش به صورت آنلاین در اختیار متقاضیان قرار گرفت و این گروه درصدد آنلاین کردن مطب پزشکان هستند.

- با راه اندازی سامانه ای از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان، خدمات پزشکی اعم از ویزیت، تصویربرداری و آزمایش به صورت آنلاین در اختیار متقاضیان قرار گرفت و این گروه درصدد آنلاین کردن مطب پزشکان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن شایگان صدر، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این شرکت، خدمات دیجیتال حوزه درمان و سلامت را در سامانه ای به جامعه عرضه می کند، گفت: در این سامانه، تمام خدماتی که یک شهروند می تواند از یک بیمارستان تخصصی عالی دریافت کند، به صورت دیجیتال و برخط عرضه می شود و کاربران در تمام نقاط کشور می توانند به محتوای آن دسترس داشته باشند.

وی ویزیت پزشک، داروخانه، تصویربرداری پزشکی و آزمایشگاه به صورت برخط را از جمله خدمات این سامانه نام برد و افزود: در حال حاضر در تهران با 1000 پزشک در همه شاخه های تخصصی همکاری می کنیم و بیماران با مراجعه به این سامانه، می توانند اطلاعات و شرح حال خود را به پزشک مورد نظر ارائه کنند و توسط پزشکان ویزیت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطب پزشکان با سامانه دانش بنیان آنلاین می شوند

مطب پزشکان با سامانه دانش بنیان آنلاین می شوند