مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-24ورزشي

یک برد برای پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل زاده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، پس از جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس با فسخ یک طرفه قرارداد و پیوستن به باشگاه الریان قطر، پرسپولیس نسبت به اقدام این بازیکن در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

شکایتی که از همان ابتدا کارشناسان حقوقی معتقدند بودند سرخپوشان با توجه به وجود یک طرف خارجی (الریان قطر) باید در اتاق حل اختلاف فیفا آن را مطرح کند که احکامش جنبه بین المللی دارد.

در نتیجه بعد از گذشت چند هفته از شکایت پرسپولیس، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اواسط آذر حکم به عدم صلاحیت خود برای رسیدگی به این پرونده داد و آن را رد کرد چرا که همانطور که گفته شد در صورت حقانیت پرسپولیس و محرز شدن تخلف شجاع خلیل زاده، فدراسیون فوتبال ایران قادر به جریمه یا محرومیت شجاع خلیل زاده و باشگاه قطری نیست.

با این حال، حکم صادر شده قابلیت تجدیدنظر خواهی داشت و پرسپولیس نسبت به این رای در کمیته استیناف درخواست تجدیدنظر داد و حالا رییس کمیته استیناف به نفع پرسپولیس رای داده است! با این رای، عدم صلاحیت کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی به پرونده رد شده و مجددا شکایت پرسپولیس از مدافع سابق خود به کمیته تعیین وضعیت باز می گردد.

طبق اظهارات رییس کمیته استیناف، کمیته تعیین وضعیت باید به این پرونده رسیدگی کند و یا آن را به فیفا اجراع دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک برد برای پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل زاده

یک برد برای پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل زاده