مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-24ورزشي

هشدار جدی استقلال به صفحات جعلی مدارس و آکادمی با نام باشگاه


رسانه رسمی باشگاه استقلال درباره سو استفاده و راه اندازی صفحات فیک و جعلی با نام این باشگاه بیانیه ای صادر کرده و هشدار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در این بیانیه آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز به ویژه علاقمندان به ورزش فوتبال و طرفداران بی شمار باشگاه استقلال می رساند مدتی است صفحات، گروه ها و کانال های مجازی جعلی که خود را به این باشگاه منتسب نموده اند، رشد و گسترش یافته و مدعی ارتباط با آکادمی فوتبال باشگاه استقلال و مربیان این باشگاه قدیمی شده و چه بسا با طرح چنین ادعاهایی و وسوسه والدین و سوءاستفاده از نام و شهرت این باشگاه اقدام به دریافت مبالغ هنگفتی به بهانه معرفی فرزندان شما به رده های مختلف سنی باشگاه استقلال می نمایند که تمامی این اقدامات، خلاف قانون و بدون مجوز باشگاه استقلال است.

به این وسیله بدوا به گردانندگان چنین صفحات مجازی اخطار می گردد نام این باشگاه را از صفحات مجازی و تبلیغات خود حذف نمایند در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری و اقدام جدی خواهد شد.

همچنین از مردم شریف و فهیم کشور استدعا دارد فریب تبلیغات و ادعاهای اغواگرانه چنین صفحات مجازی و مدیران و گردانندگان آن ها رو نخورند و آینده فرزندان دلبند خود را بازیچه سوءاستفاده های چنین اشخاص بی نام و نشانی ننمایند و کلیه اخبار و اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی استقلال به صفحات جعلی مدارس و آکادمی با نام باشگاه

هشدار جدی استقلال به صفحات جعلی مدارس و آکادمی با نام باشگاه