مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-24اقتصادي

سومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز برگزار می شود


رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما در محل نمایشگاه های دائمی استان فارس در شیراز برپا می شود.

- ایسنا/فارس رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما در محل نمایشگاه های دائمی استان فارس در شیراز برپا می شود.

علیرضا واحدی پور یکشنبه 5 بهمن به خبرنگاران گفت: سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما، از عصر سه شنبه هفتم بهمن با شعار تولید پایدار، اشتغال پایدار و صادرات پایدار با پیوند بین حلقه های زنجیره ارزش خرما آغاز به کار خواهد کرد.

او تعداد غرفه های پیش بینی شده در این نمایشگاه را 65 غرفه اعلام و خاطرنشان کرد: کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه این سازمان حضور خواهند یافت و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

واحدی پور با اشاره به اینکه حضور بازدیدکنندگان مشروط به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی است، گفت: به دلیل شیوع بیماری کووید-19، این رویداد با رعایت کامل الزامات سلامت محیط و فاصله گذاری اجتماعی، طراحی شده و اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز برگزار می شود

سومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز برگزار می شود