مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-24بين الملل

پشیمانی شدید عرب ها از انجام دیکته های ترامپ


یک رسانه عرب زبان نوشت که اگر رییس جمهوری پیشین آمریکا در پرونده های قضایی مطرح شده علیه او محکوم نشود، ممکن است که بار دیگر به کاخ سفید بازگردد اما با این وجود؛ - یک رسانه عرب زبان نوشت که اگر رییس جمهوری پیشین آمریکا در پرونده های قضایی مطرح شده علیه او محکوم نشود، ممکن است که بار دیگر به کاخ سفید بازگردد اما با این وجود؛ حکام عرب به شدت از پیروی از دیکته های او حتی در آخرین لحظات حضورش در کاخ سفید پشیمان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رأی الیوم در یادداشتی درباره وعده های دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا به طرفدارانش مبنی بر بازگشت دوباره به قدرت نوشت: ما معتقدیم که ترامپ در استراحتگاه خصوصی خود در فلوریدا چندان از انزوای اجباری لذت نمی برد و این مساله درباره بازی گلف مورد علاقه او نیز صدق می کند.

مسلم است که این روزها زنگ تلفن وی تنها هنگام تماس وکلایی به صدا درمی آید که در حال بررسی 60 پرونده تشکیل شده علیه او در دادگاه های آمریکا هستند.

همه اطرافیان وی، از جمله کارمندان و حتی برخی از افراد وفادار خانواده اش از اطراف او پراکنده شده اند.

شبکه های اجتماعی نیز که به انتشار توییت های او عادت کرده بودند اکنون مطالب ترامپ را باری بر دوش خود می دانند و نمی خواهند عواقبش را متحمل شوند و به همین دلیل حساب هایش را مسدود کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشیمانی شدید عرب ها از انجام دیکته های ترامپ

پشیمانی شدید عرب ها از انجام دیکته های ترامپ