مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-24اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 132 پروژه در شهرستان همدان همزمان با دهه فجر


سرپرست فرمانداری همدان اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان همدان 132 طرح تولیدی و اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتبار 334 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری همدان اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان همدان 132 طرح تولیدی و اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتبار 334 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

محمدعلی محمدی یکشنبه 5 بهمن ماه در ستاد دهه فجر شهرستان همدان، ادامه داد: این طرح ها شامل افتتاح 111 پروژه با اعتبار 206 میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی 21 طرح با اعتبار 128 میلیارد تومان است.

سرپرست فرمانداری همدان با تأکید بر ابتکار عمل در اجرای برنامه های دهه فجر اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی در تعظیم شعائر مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: کمیته های تخصصی 18گانه در ستاد دهه فجر شهرستان همدان متناسب با جامعه هدف خویش نسبت به اجرای برنامه ها با ملاحظه مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا اقدام کنند.

محمدی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد دولت است، یادآور شد: دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت رسانه ها و بهره گیری از فضای مجازی در این راستا اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 132 پروژه در شهرستان همدان همزمان با دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 132 پروژه در شهرستان همدان همزمان با دهه فجر