مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-24سياسي

تشریح ویژه برنامه های حماسه اسلامی ششم بهمن آمل


دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران با تشریح برنامه های سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل گفت:برنامه های این مراسم به صوتر محدود و با رعایت پروتکل ها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله شیرامه ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت سی ونهمین سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل با بیان اینکه برنامه های حضوری سی ونهمین سالگرد این حماسه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود، گفت: همچنین حضور پررنگ حماسه سازان در فضای مجازی را پیش بینی کردیم که در قالب برنامه هایی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری حوادث تاریخی هم درس و هم عبرت است، بر یادآوری و انتقال رشادت های حماسه سازان انقلابی به نسل جوان تأکید کرد.

شیرامه با عنوان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی صف بندی های ملموسی بین بعضی از گروه های سیاسی بر سر تسلط بر نهادهای حکومتی اتفاق افتاد، تصریح کرد: در میان این گروه ها جریان چپ بویژه طیف گرایش مائوییستی از تحرکات ویژه ای برخوردار بود که بنام اتحادیه کمونیست های ایران معروف بودند و تصمیم گرفتند عملیات مسلحانه بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های حماسه اسلامی ششم بهمن آمل

تشریح ویژه برنامه های حماسه اسلامی ششم بهمن آمل