مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-24ورزشي

فدراسیون ورزش های همگانی برای بررسی و اصلاح تخلفات آیین نامه ای اعلام آمادگی کرد


دبیر فدراسیون ورزش های همگانی از معترضان خواسته موارد نقض آیین نامه مصوب سال 1396 در آیین نامه های جدید آموزشی را به همراه سایر موارد مورد اعتراض برای بررسی دوباره جهت تغییر و اصلاح ان ها به فدراسیون ارسال کنند.

پس از انتشار گزارشی تحت عنوان ورزش همگانی ایران؛ پیدا کردن فیل در تاریکخانه! که در تاریخ اول بهمن ماه سال جاری در تابناک و پیرامون برخی از تخطی های آیین نامه ای فدراسیون در شیوه نامه صدور و تمدید کارت های مربی گری، مدرسی و داوری ورزشکاران تحت پوشش و سرنوشت نامعلوم هزینه های بدون خروجی واریز شده به حساب خرانه فدراسیون منتشر شد، دبیر فدراسیون ورزش های همگانی در گفتگو با تابناک ورزشی به بخشی از این ابهامات پاسخ داد.

محمد رضا فروحی، سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های همگانی در این گفتگو از مربیان، مدرسان و داوران تحت پوشش این فدراسیون خواست چنان چه به آیین نامه های تدوین شده توسط برخی از انجمن های این فدراسیون اعتراض دارند موارد را به صورت کتبی برای افشین ملایی، رییس فدراسیون یا خود وی ارسال نمایند.

فروحی که حدود 3 ماه هست به عنوان سرپرست جدید دبیری فدراسیون ورزش های همگانی انتخاب شده در گقتگو با تابناک ورزشی، ورزشکاران تحت پوشش این فدراسیون را عزیزان فدراسیون خواند و گفت: تاکنون هیچ گونه اعتراضی به صورت رسمی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون ورزش های همگانی برای بررسی و اصلاح تخلفات آیین نامه ای اعلام آمادگی کرد

فدراسیون ورزش های همگانی برای بررسی و اصلاح تخلفات آیین نامه ای اعلام آمادگی کرد