مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-24فرهنگي

مشکل نرم افزاری در نمایشگاه مجازی کتاب


بهرنگ کیاییان که معتقد است سایت خانه کتاب اصلا پتانسیل لازم برای نمایشگاه مجازی کتاب را نداشته است از مشکلاتی در این رویداد که به گفته او علتش مشکل نرم افزاری ای است که وزارت ارشاد درست کرده می گوید.

- بهرنگ کیاییان که معتقد است سایت خانه کتاب اصلا پتانسیل لازم برای نمایشگاه مجازی کتاب را نداشته است از مشکلاتی در این رویداد که به گفته او علتش مشکل نرم افزاری ای است که وزارت ارشاد درست کرده می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مخاطبان و خریداران نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از روز نخست برگزاری دچار اختلالاتی در دسترسی بوده است، در روزهای اخیر در پیام هایی از این که برای کتاب های برخی از ناشران امکان خرید وجود ندارد گفتند؛ این در حالی است که در سومین روز از برگزاری این رویداد در اطلاعیه ای چهار مورد به عنوان علت این ماجرا عنوان شد: شرکت نکردن ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، اتمام موجودی کتاب به دلیل فروش در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، عدم ثبت کتاب در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران به دلیل عدم اعلام وصول ناشر و عدم اعلام موجودی کتاب توسط ناشر در پنل فروش.

به دنبال آن چه اتفاق افتاد، ماجرا را از یکی از ناشران جویا شدیم که کاربران فضای مجازی در پیام هایی از در دسترس نبودن کتاب های آن ها گفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل نرم افزاری در نمایشگاه مجازی کتاب

مشکل نرم افزاری در نمایشگاه مجازی کتاب