مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-24بين الملل

دولت بایدن رؤسای 3 شبکه بین المللی آمریکا را اخراج کرد


رؤسای سه شبکه بین المللی آمریکا که با بودجه فدرال کار می کنند، اواخر روز جمعه همزمان با تکمیل خانه تکانی دولت بایدن از منصوبان ترامپ در آژانس رسانه های جهانی ایالات متحده (USAGM)، - رؤسای سه شبکه بین المللی آمریکا که با بودجه فدرال کار می کنند، اواخر روز جمعه همزمان با تکمیل خانه تکانی دولت بایدن از منصوبان ترامپ در آژانس رسانه های جهانی ایالات متحده (USAGM)، به صورت ناگهانی اخراج شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، دو مقام آشنا با تغییرات گفتند سرپرست USAGM، رؤسای رادیوی اروپای آزاد/ رادیو آزادی ، رادیوی آسیای آزاد و شبکه های پخش خاورمیانه را تنها یک ماه پس از معرفی شدن آن ها در مناصب خود، اخراج کرده است.

این تغییرات یک روز پس از آن اتفاق افتاد که رییس صدای آمریکا و معاونش برکنار شدند و رییس دفتر پخش کوبا نیز کناره گیری کرد.

این اخراج ها پس از استعفای اجباری گزینه منتخب دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین برای ریاست آژانس رسانه های جهانی ایالات متحده، تنها 2 ساعت پس از آغاز ریاست جمهور بایدن در روز چهارشنبه اتفاق می افتد.

مایکل پک ، رییس منتخب ترامپ برای USAGM، توسط دموکرات ها و دیگران به تلاش برای تبدیل VOA و شبکه های خواهر آن به ماشین های پروپوگاندای طرفدار ترامپ متهم شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایدن رؤسای 3 شبکه بین المللی آمریکا را اخراج کرد

دولت بایدن رؤسای 3 شبکه بین المللی آمریکا را اخراج کرد